h1

Perubahan

June 8, 2012

Genap sudah 2 tahun saya meninggalkan blog usang ini. Masa terasa seolah-olah begitu pantas berlalu – walaupun hakikatnya begitu banyak coretan hidup yang dilalui sepanjang jarak 730 hari itu. Tarikh hari ini (8/6/12) dan entry terakhir saya sebelum ini (8/6/10) adalah berlatarbelakangkan 2 dunia yang bagi saya hampir segala-galanya berbeza.

Dulu saya masih berstatus bujang; sekarang saya bukan sahaja sudah bergelar suami, malah sudah memegang gelaran bapa. Dulu saya hidup berseorangan; sekarang kehidupan saya bukan sahaja ditemani seorang isteri yang sangat penyayang, malah telah dianugerahkan Allah seorang zuriat yang sentiasa menghiburkan hati.

Dulu lain, sekarang lain. Syukur kepada Allah yang telah merencanakan perubahan kehidupan yang baik buat saya.

4 comments

  1. Akhirnya sebuah kemaskini


  2. Tahniah……


  3. Salam Sahabat. bersetuju dgn ashraflatif. akhirnya, sebuah kemaskini. segala2nya berubah. semuanya lain skrg.namun kenangan2 masih lagi segar bukan? zaman2 uia dulu. masih ingat lg sahabat dtg ke bilik pinjam CD mirwana ms zaman2 MCIIUM dulu. hehe.


  4. wow rupanya aku comment setelah 3 tahun? haha. bila mahu pulang ke tanahair sahabat?



Leave a Reply

